Åker t kumla idag :)

Strax åker jag till kumla och kollar på Sandra o Belmman när dom sla hoppa vattenmatta :)
Första gången för Sandra men inte för Bellman.
Dom gör det här för att dom ska träna inför SM.
Efter Sm ska Bellman åka...    .... Elr är det efter ridsport...  ... Aa jag vet inte ...
Såklart tar jag kort när dom hoppar :)
Tar kort on me to :P

Senare idag blir det väl en kompis.
Eve skulle ringa mig hoppas jag, efter hon gjort en sak.
Får se hur det blir... :/

Idag har jag städat mitt rum i typ en timme med Filippa.
Det gick väl bra!
Men efter en stund spårade ju jag ut så jag slängde in lite saker i mina lådor ^D
Städade iaf jätte mykke, jämfört med vad jag brukar!
Hittade massa korsords tidningar.
Så aa jag har börjat like korsord nu sa satt där i solstolen, med Filippa i poolen och jag solade med korsordet XD
Mig mage e ju förfan skit brun nu!
AAAAAA jag ahr blivit brownieeeee XD

Nu diggar jag musik... ... MYKKE...
Sitter typ alltid och bloggar med musik
I like it :)
Lyssnar mest på RIHANNA , LADY GAAAGAAA det är typ bah dom två som gäller now!
Elr lyssnar oxå på lite mer rap musik nu också ;)

Idag är det bah slapp kläder som gäller.
Orkar inte ha värsta jeansen, skit cool tröja elr nåt sånt.
Utan idag är det bah först en SLAPPIG kläning som jag fick av Sandra.
Och sen blev det en svart mysig tröja med ett par vita shorts :)
Skit skönt, nu när det är jätte varmt och så.

Nu åker vi så vi hörs sen om me blog!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0