Bilder från värmland då!


Här är båten som Jennifer och jag lekte i :D

Och här badade vi. Sjön utanför huset med lång brygga och djup som f*n.

Och me ofc :D



Såhär bode dom :D



:')<3

Asså jag bjuder XDXD

Jennifer bjuder oxå XDXD

Jennifers marsvin Alva :)

Emma :D

<3

<3



Dane ( jenifers pappa) när han dök ;)

Och shnygga me :D




VÅRA jätte stora fiskar (a'

Jennifer o jag gör konstiga miner ;)

Min blev såhär XD

Det var dom bilderna vi tog i värmland+lite mer men lite mer privat ;) Om ni förstår vad jag menar... Jaa nu ska jag blogga mera så ses snart igen on blöggen ;)<3
Hejdå/Emma

Kommentarer
Postat av: elinne :)

Visst :)



jag gör gärna en header :)



Men ska jag bara göra en header eller ska jag göra Bakgrund också? :)

2011-08-08 @ 20:39:50
URL: http://myphotholife.blogg.se/
Postat av: jennifer

azzå BAJS dig jag ser ju öhh lite konstig ut eller mega feta konsig!!! BLÄ >:P

2011-08-08 @ 21:19:02
Postat av: mamma

fina o roliga bilder :-)

2011-08-09 @ 08:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0