By en av sverigs bästa ponny ryttare - www.sandraengluund.blogg.se (:

Hejsan svejsan! Det är Emmas syster Sandra här! Ni kanske undra varför jag bloggar här, men det är så att jag var törstig, trött och orkade inte hämta dricka själv, och då fick Emma göra det om jag gästbloggade här !

Ehhh what to say ?? Jo men jag kan starta med att babbla lite om mitt liv och de underbara djuren i mitt liv, nämligen hästarna <3

Idag just nu right NOW har jag 3 hästar, en låneponny och 2 egna. Dessa ponnisar heter Lady Bellman och Tequila. Bellman lånar jag, en liten b-ponny, lady är min maxade b-ponny och Tequila är min rätt så nya c-ponny! Bellman född 1994, Lady född 1999 och Tequila född 2004! Lady skulle jag tävlat Svensa Mästerskapen (SM) på, nen hon skadade sig sen dess har hon inte varit med på noterna alls. Men vi ahr tävlat upp til nat. MsvB och placering upp till reg. MsvB och vinst upp till antingen reg lr nat la!

Bellman fick jag låna sen utav Ladys gammla ägare. Bellman är ju väldigt liten MEN bäst ändå. Gått huuur mycket SM som helst med Matilda Sparrenhök och i övermorgon drar vi faktiskt just till S V E N S K A M Ä S T E R S K A P E N ! Hihi kuuuuligt men denna ponnyn äger allas hjärtan, perfekt kille <3

Sen har vi lilla Tequila, Tila som jag kallar henne, kvar då! Hon är ju rätt så ny, startat Lc och Lb med henne (80 cm & 90 cm) med placering! Ska snart debutera La :)

Ni kanske inte fatta vad LB och MsvB och sånt är! Men eftersom Lady och Bellman är högst 130 cm höga får de tävla MsvB som högst! Det är 1 meter. Tja då orkar inte skriva mer!! Sugen på att följa en utav sveriges bästa ponnyryttare? Then you read http://sandraengluund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0