Ett inlägg från hjärtat

Jag har ju dirket inte världens bästa blogg... Men är en bra dit på vägen. Har många kompisar, familj som stötta mig och allt sånt där som är bra. Gillar att hänga med kompisar men även gillar jag att bara chilla och ta det lugnt, en sak i taget. Blir förbannad så fort en grej inte funkar, en häst inte lyssnar , elr någon annan som inte lyssnar. Då spräcker mitt humör och allt blir då kaous. Men på bloggen,här, kan jag skriva av mig. Hur jag känner hur jag mår och vad jag gör och allt såntdär. JAG tycker iaf att det är en jätte bra grej. Jag vill blogga hela tiden, vill ha en jätte stor blogg och allt såntdär. Men grejen e att jag inte har så mykke tid att blogga hela tiden, visst jag kan lägga ut tidinställta men hur kul är det på skala 1 - 10 att nästan hela tiden läsa tidinställta inlägg. Så jag bloggar när jag kan, vill, känner för det, har blogg lust, vet vad jag ska skriva och allt sånt där. Nu vet jag vad jag ska skriva och därför tar det här inlägget inte mykke tid alls jämnfört med alla andra inlägg när jag sitter där och inte vet vad jag ska skriva?! Då blir det ju inte så jätte kul att blogga. Det är då jag tappar blogghumöret, ibland kan det bli nån timme, ibland kan det bli någa minuter och ibland kan det bli en hel dag... När jag väl börjar blogga och så har en rätt så aktiv blogg då kan jag inte sluta blogga. Men sen ibland skriver jag ett inlägg elr två sen orkar jag inte skriva och tänker alltid att jag gör det sen... Men asså hur mykke bättre gör det? Så jag skriver iaf nu, har blogglust, och få se hur bra inlägget blir. Men jag lägger typ aldrig ut lång inlägg... Men undrar varför? Vet ju klart inte vad jag ska skriva om. Därför gör jag många korta inlägg (elr kanske inte så många) tyckerdet blir bättre så för då sitter jag inte med det dära traklet för varje inlägg. Det kan ta upp till 50 minuter att skriva ett inlägg om jag inte vet vad jag ska skriva om. men nu när jag vet tar det inte jätte långt tid att skriva :)



Min blogg- mina ord- mina bilder

/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du har en bra blogg, fortsätt blogga

2011-08-15 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0