Första dan...

... avklarat!

Jätte kul och skönt.
Det var jätte kul att träffa alla kompisar igen!
Fast ahh det kanske ni förstår.
Idag gjorde vi knappt nåt :/
Jag vill ju ha matteboken elr nån skriv bok och jobba i!
Men nehe första dan ska amn lära känna varan som man typ redan gjort...
Men det är väl bra... ... antar jag...
Idag på skolan till lunch var det spagethi och köttförsås.
Och gissa vad....
Det blir det såklart hemma med xd
Men det brukar bli så ibland.
Och det var väl okej.
Var med Linnea och Frida hela dan, så det var jätte kul!
Och det var jätte bra att vi hamnde i samma klass!<3
Sen hade nåt på dan som hette "Jakten på Asgård".
Vår skola handlar typ om gudar... ... elr vad man ska säga...
Men husen heter typ mugin,hugin och asgård.
Jag var med Alma,Markus,Gustav och några till i 6:an som jag inte kan namnet på.
Ahh och de gick ju inte så bra för oss XD
Men sen fick vi en data så det var ju bra ;)
Nehe nu ska man då gå och äta strax, kommer outfit KANSKE sen!
Hejdå, bilder tog vi på rasterna så det kommer upp imorrn or later ;)



Byebye alligater see you later :D
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0