Hejhej alla bloggläsare :))

Gomorron!

Igår gjorde jag ett inlägg igår men det gick bort hela tiden som jag tog upp en bild. Fattar ni hur arg jag blev?@
Men jag kan slriva det som jag gjorde igår då ;)

Jag skulle va med malak idag men hon var sjuk så jag var med Nor istället. Det var jätte kul. Vi gjorde jätte många saker. Haha och vi tog jätte många knassiga foton XD Men dom kommer upp lite senare. Innan Nor kom hjälpte jag pappa med att bygga och så, vi skulle byta brädor vid gätselstacken, sen hamra och spika och lite sånt. Sen kollade Nor och jag på film och Filippa jag o Nor lekte också kurragöma och hoppade. Det var väl kul. Sen gjorde vi inte så mykket mer :)

Det var lite mindre än vad jag skulle skriva igår, men skit samma. Idag ska jag rida lady och Sandra ska rida Teuqila och vi två ska rida ut. Fett mysigt :D

Ses sen/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0