Im back!

Heej!

Äntlign hemma men ändå tråkigt :(
Det var SKIT kul i värmland.
Vi gjorde typ hundra saker samtidigt!

När vi kom dit visade Jennfier mig hur dom ode och inne och ute.
Sen lekte vi spioner med hoki toki XD
Fast det gjorde vi inte för Emma hittade hoss ( jennifers lilla syster) sen fick vi inte ha dom längre :P
Så vi bade istället.
Dom bor precis framför en sjö med en SUPER bra brygga.
Man kan gå ut lixom ända ut och det är så djupt så man kan dyka :D
Det var super ra.
Sen var det ju sklart så Emma oxå kunde bada.
Jennifer försökte lära mig dyka, det gick sådär :)

Sen fiskade vi och vi fick upp en SKITA stora fisk! :D
Det var en abore som vägde mer än 1 kg!
Vi skrek som tusan när jag fick upp fisken.
Vi byte spö så Jennifer fick mitt och ajg fick hennes.
Sen nappade det på min, men hon kastade spöet till mig så jag försökte dra upp det och det gick inte så bra så Jennifer tog tag i linan sen drog vi upp den och jag tig bort kroken ur kinden och la den i vatten :)
Jennifers morfar håll nästan på att döda fiskaen men då skrek jag jätte mykket då sa han men varför ska vi ha kvar den, för att visa dom andra dah!! XD
Pappa ,Daniel (jennifer pappa) och Mario (Daniels kusin) var o fiskade så dom hörde oss skrika skit mykket!

Sen har vi gjort jättemykke mer men orkar inte skriva allt nu , har jätte många bilderså laddar upp den sen :)

HEJDÅ/Emma<333



Tack louise för att du gätblogga :) PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0