Musik tips :)

Ringde Eve nyss, hon skulle ringa men aja hon gjorde det inte så jag ringde och hon vaknade typ nu :P Så snart ska jag antagligen vara med henne och göra något. Sandra och jag har vart i stallet och pakat saker till SM. Sandra och mamma ska åka dit imorrn sen kommer mormor i övermorrn. Fett kul ;) Aa nu lyssnar jag på musik och bloggar ofc! Vi se vad som händer imorrn :) Kanske ska vara med en kompis igen. Ska göra en ny kategori med musik tips! Så lägger ut bra musik där så ni får lite tips! ;) Den här låten lyssnar jag på nu.



jag tycker den är ASS grym. Den komemr helt klart komma med i den nya kategorin. Mer musik kommer ofc.
HEJDÅ/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0