omg var det var kul!

Har vart med Eve,lollo och amanda nyss. F*N vad det var roligt! Hihi... Först kom jag dit och då satt dom vid en resturang så då gick jag dit, sen fick vi en pomes frits gratis tror jag XD  Sen gick vi inte till eve + fick en klubba av bästa lollo<3 Sen tog jag några kort hos dom. Men nu kan jag tyvärr inte lägga upp dom. Ahh sen åkte vi hem till mig. USCHHH säger jag bara XD Vi skyssade varandra på cyklarna, min och eves. Men det gick bara bra för mig och amanda och mig och eve... Haha vi är ju bäst eve på att cykla ;P Sen red jag när jag kom hem med dom. Och Filippa ramlade en gång sen började hon gallskrika för hon hörde glass blien så vi vart skit rädda! Men aa sen jgorde vi iordning Lady och Tessa för vi skulle rida dom. Och jag hoppade 90 centimeter idag på lady. Helt sick! Trodde jag absolut inte skulle hoppa så högt! Men det gick super. Kändes som om Lady och jag var klara för det här nu :) Aa sen gick dom hem och jag gick in och åt. Ses imorrn or later bye/Emma<3


Kommentarer
Postat av: Louise ♡

Det var grymt kul! :D <333333333333333333333333333

2011-08-11 @ 00:21:30
URL: http://ericssonlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0