Ute ritt :)

Har ridit ut med Sandra och Ida.
Det var jätte kul!
Vi red rätt så länge (:
Vi red ända bort till Mellösa.
Vi red också förbi några kossor som fick lite damp när jag skrek  "MUUUUUUUU".
HAHA det var jätte kul, och så var det en kalv, och lite privat scener xd

Imorrn blir det Pay and jump i kumla (undrar vikka man ser) och då ska jag matcha lite saker.
Sandra och jag ska snart ut och göra iordning och smörja så det ska vi filma och Sandra hjälper mig att lägga upp det, här på bloggen? (;
Så nu sa hon att hon skulle de ;)

Nu ska man då äta lunch sen ska vi baka. Hejdå ;)<3



/Emma


Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Hej nu har jag en failbild tävling på bloggen och du/ni får jätte gärna vara med i denn :D

2011-08-28 @ 17:06:51
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0