Bellman i miss you<3<3

Hemma från världens bästa Annie<3
Awsome!
Men imorrn ska vi va igen men jag vet inte hos vem :/
Så det får man väl höra imorrn.
Idag på skolan var det ju teater saken!
Fett bäst eftersom Moa och Annie var där.
Så vi satt längst bak.
Sen skulle man visa en sak för alla som var där, sen var det min tur och då sa jag att Annie måste också vara med, då kom hon...
Men gissa vad jag gjorde! ;)
JAG MÖRDADE HENNE :'(
Nej men hon lever ju klart men sen efter jag hade mördat henne så började bara vi två AS garva!
Det var så in i hel*etet kul! :D
Japp...

Ska berätta lite om Bellman och om Sandras och hans resa <3



Innan vi fick Bellman var vi wannabe!
Ingen visste typ vem vi vär o på tävlingar gick de bra, när vi kom till nästa tävling- vem är de?
Sen den dagen då vi ville köpa Bellman...
Dom frågade istället om vi ville ha Lady, och han var ju så överfin och världens sötaste! Vem kan motstå henne?
Så vi köpte henne.
Efter ett halvår tror jag står vi där med båda Bellman och lady :o
Helt sick!
Sandra och jag när vi var mindre brukade vi göra hinder och hoppa.
Jag ville alltid ville ha ens killes häst som heter La caramel.
Och när vi inte hade Lady ville alltid Sandra ha Lady och Bellman.
Men för nån timme sen, för nån timme sen ja,  står vi med BÅDA hästarna.
Fett goooooood!
Eller är det mer än de?! ;o (ofc)<3
Från början gick de sådär?
Men efter ett tag satt de!
Dom två var världens bästa ekipage<3
Sö söta,fina,gulliga och världensbästa tsm!
Dom två gjorde allt tsm hoppade, hade bästa minen, och interjuverna (bellamn var väl bredvid ;))



SÅ fatta vad dom har gjort.
Han har vart hos os i nästan prick ett år.
Ni ska bara veta!
Så kul det har vart.
Alla priser dom två har fått, pokaler och plaketer.
Och Bellman har vunnit täcken och godis och kanske lite mer :)
det är BELLMAN som fått oss att bli känd (elr Sandra).
Fatta EN HÄST?!
Fast det är såklart att Sandra blir känd, hon har ju världens bästa b-ponny ^^D<3
Sen nu åker han :'(
Det är så sorligt.
Asså fatta två elr tre hästar lämnar oss den här veckan :o
Det är väl ännu vanligare att lixom en häst åker, mun nu är det 3 elr 2 !!
Ist sucks!
Men nu är vi väl tillbaka där vi stod?
kasnke lite kändare och fått mer kompisar, men ändå!
Hellre ha världensbästa häst!
ahh SORLIGT!



Nu ska jag kolla på film.
Men Bellman jag LOVARLOVARLOVAR jag kommer alltid minnas dig och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och min själ<3
Även fast jag inte red dig, DU ÄR BÄST<3


/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Bellman

2011-08-31 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0