Mina svar :)

Chacha bloggen ;) Nu svara jag på frågorna då :D

Wilma rytttare&fotograf
Hur länge har du ridit/bloggat??

SV: Jag har ridit i ungeför i ett år och sen bloggat på den här bloggen i två månader.

Emma
Favoriten i garderoben?
Hur länge har du bloggat?
Heter din favorit häst?
bästakompis?
Favorit film/ låt?
:)<3<3

SV: 1. det här:
2. I ungefär två månader på den här bloggen, sen på min förra blogg så blir det snart två år.
3. Åh pontus ( min häst)<3
4. Många bästisar, vill inte säga någon för orkar inte skriva alla. (iaf nån inte kommer med sen blir den ledsen)
5. Kalle anka ;D Move shake boom med pitbull



Amanda
hur länge har du ridit?
vad är det högsta du har hoppat?
satsar du på den här bloggen eller bloggar du bara för att det är kul?
har du pojkvän? :D<3333333333333333333333333333

SV: 1. I ungefär 1 år :)
2. 80.
3. Gör båda delar, vill inte göra det här med bloggandet förstort.
3. Nej han gjorde slut men är på G ;)<3

Sepideh
Varför är du är så jävla söt ??

SV: Lärde mig av dig ;)<3

amanda<333
Vad heter din favorit häst?
Vem är den lilla flickan på bilden? Din lillasyster?
Vem är du ihop med? Om du nu är ihop med någon.?
Bästavän?
Favvolåt?
Favvomat?
Och vrf är du så jävla fucking fiiiin?!?!?!<33333333333333

SV: 1. Min häst som heter Åh pontus
2. Ahh Filippa :)
3. Nej men som sagt är på G
4. Många
5. Move shake boom med Pitbull
6. jadu jag födes såhär ;D

Tack du är också fiin<3



Så där ja. Det var frågorna ska göra ETT inlägg elr två till sen drar jag till kojs. Så hejåd hörs imorrn :)<3
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0