1/12

Hej där hemma :D jaa, nu är det 1 December, fast tyvärr känss det inte så. trööök! :( Men har iaf julpyntat lite i mitt rum. Snart blir det att fixa stallet också! Vill ni ha bild på det sen? Känns nästan som om det är Augusti nu ;o Men det var iaf inte det här jag skulle prata om. Utan vad jag gjort under dagen...


Vaknade, gjorde iordning mig, jag och Sandra cyklade upp til Ida och sen gick vi på bussen och åkte till skolan. Skolan har vart ganska chill idag. Typ exakt som det ska vara. Allt var sig likt (tyvärr).  Men hade syslöjd i två timmar typ, så jobbade på lite sådär halv bra på lektionen, stickar ju ;o Gammal kärring ni vet ;) Nee men jaja! Ja, sen var det roliga gympa och så, sen sista lektionen var matte och då hade man matteptrov fast gick super :) Imorrn har vi SO läxa som jag btw inte tränat på, men ska göra det efter jag blöggat klart :/ Så har ju iaf min dag vart :) Men vi höres sen va?



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0