Hemma!

Är hemma nu efter ALLT dethär! Det här hänt SÅ mykke idag. Det har vart jobbigt,pinsamt,konstigt,läskigt och typ massa mer. Ni vet ju avd vi gjorde när vi åkte dit så så berättar jag vad jag har gjort hemma ;) jag ahr vart i stallet och ridit,badat och badat i vårt badkar ;P Men i stallet ska jag berätta i ett annat inlägg, det var så jävla SJUKT läskigt! Fan trodde det var över med ******. Men aa sen.... När det var över så red Sandra och jag och Sandra hoppade lite med Tequila. Det gick jätte bra! Sen gick vi in och åt när dom andra var klara. hah det var skönt att jag och Sandra åt^) Sen badadi ut, och inne efter. Och nu så HÄNDER det massor on the computer. men vad... ;) haha det vet ni inte, för det vet bara jag ;)
Snart ska hästarna få mat och så. Så att jaa det var väl det. Vi ses byeeee!



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0