Inte försent att säga godnatt nu ;)

Hej!

Klockan är kvart över elva och ska kolla på film med vovsingen nu ;) Jag och mamma var nere och kollade på film i typ tio minuter medans pappa var borta och fiskade, men sen kolade alla på filmen. Tidigare var pappa och jag och fiskade. Då fick pappa en fisk men ajg tog upp den med kastspöt. Har börja använda de nu... Imorrn drar jag t Nora typ och sen ska mamma och pappa på resturang UTAN mig och FILIPPA, så ska ringa Ida och tvninga henne hit. Och vad sägs om en videoblogg imorrn. Dom som inte har gårt och lagt sig elr kolla på tv elr film kommentera vad ni tycker iaf jag ska göra en video blogg imorrn elr inte. Antagligen inte bah för att det tar ungefär en timme att ladda upp filmen på youtube sen ska man ta över filmen hit och blablablablabla. Två ord för det! IT´S SUCKS -.- Men aa ska gå nu så vi ses imorrn. Men vill blogga mer så att gör en ordning på vikka bloggar jag går in på på morgonen så kan ni väl kanske kika in på dom ;)

*Nellieberntsson.blogg.se
*Sandraengluund.blogg.se
Aa sen vet jag inge fler bloggar :P
Men vi ses imorrn hejdå ;)<3


Kommentarer
Postat av: Wilma rytttare&fotograf

VideoBlogg!!!

2011-07-31 @ 00:08:27
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0