Stranden och idag!

Igår var vi på stranden i tre timmar och badaade.
Det var jätte kul.
Sandra och jag badade typ hela tiden.
Vi tog med oss en båt,en liten badring, e stor badring och en madrass ;)
Efter en stund kom Ebba och vi tre badade och letade efter musslor ^^)
Sen lekte sandra och jag jätte myket fast innan ebba kom, och när ebba var med.
Sandra gick upp efter ett tag då tog Ebba och jag båten och rode lite ;)

Fast vi rode in i vassen två gånger ;P
Ebba hörde några säga "haha kolla dom simmade in i vassen" :/
Hah men det var också kul.
Sen kom Sandra till oss igen och då var vi jätte långt ute och jag fick bara va där jag båtnade.
Och vattnet var typ 1.85 cm!
Så vi tog båten och Sandra satt den medans jag DROG den till land!
Det va lite jobbigt eftersom den är så tung!


Pappa kom tillbaka efter typ en halvtimme eftersom han var bort i vingåker och köpte lunch :P
Sen när han kom tillbaka hade han med sig PIZZA!
haha vi var dom ända som hade pizza på stranden.
När vi åt kollade Ebba och hennes syster mykke på oss och då kollade jag och sandra på dom för jag sa " Klara är jätte lik Ebba " sen kollade jag på Ebba,Ebba på mig,Klara på Sandra och Sandra på klara. Efter typ några sekunder började alla skratta.

Sen idag ska jag rida för Sandra, för Sandra ska vara min tränare...
Och då får vi se om det blir några kort på när jag rider.
Medans Sandra red fixade jag allt utom påsar, men nu ska Sandra rida Tequila sen ska jag rida Lady!
Hejdå<3

/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Hej! Var gärna med i min fototävling:



http://wilmaandersoonn.blogg.se/2011/july/foto-tavling.html#comment



2011-07-28 @ 15:28:00
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0