detta är till dig ****!

Alla vi tjejer, är inte sådär super på att vara snäll mot ALLA. Jag har vart lite utanför i Stockholm och vet hur det tjäns när man är utanför. Därför är jag lite snäller mot dom som "försöker" vara med mig. Jag är oftas med Annie i 6:an. Vissa vill vara med mig, dom går lite bakom och har inte sådär jätte kul. Då äre ju bara att säga till att hon ska komma fram, och börja också prata med henne. Sen finns dom som har mobbat nån ett lååååååångt tag. Helt plötsligt säger hon men hej bästa vän, ska vi gå på bio. Jag trodde ju då att hon ville verkligen vara bästis med mig. Blev såklart jätte glad, och vi bestämde en bio dag. Vi gick på bio och kollade på Götakanal. Var jätte kul. Sen skulle vi sova över hos nån, men det gick inte... Så vi sa hejdå och hon åkte hem till sig. På skolan efter helgen så började det mobbas igen! Så jävla lågt. Bli vän med en för att sen bara sänka ner henne/han igen. Vi tjejer kan nog inte mycket om sånt här. Killarna där imot dom är kompis med nån elr inte, dom förösker inte bli kompis med nån som sen bara ska trycka när en igen. Killarna är fan bättre om oss när det gäller vänskap!




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0