Fest hos mellsa ;)

Tjotjo! Är hemma nu iaf ;) Igår var det bäst. Dansade med typ alla som var där! Var nästan vän med alla som var där. Vi dansade och sjöng iaf. Det var as kul. Sen var det tryckare då dansade jag med Amanda :D Det var awsome! Och sen dansade vi bug också :P När man kom dit var det ett barnhem :O Det var MASSOR av små barn, fast klockan 8 skulle nästan alla åka hem. Så det var ju bra.  

 Och så kom jag tvåa på hela havet stormar bara för att den andre fuskade... Ahh det gjorde jag också, jag åkte ut och sen gick jag inte i ledet och då var det två som åkte ut ;P Hahah det var ju lite kul ;) Jag och Albin dansade ju bäst! Hitta på en egen dans oxå, så jävla gryma vi e.  

 När vi skulle hem kom Annies föräldrar ungefär kvart i elva typ någonstans där, sen kom jag hem och kollade på film sen vare nattinatti för mig. Har lite bilder och en film, men det kan jag tyvärr inte ladda upp från mobilen ;( Men det var ju iaf två tre bilder ! Alltid någonting ;)


Min mobil har lite damp så den vill inte starta sig, och man kan inte gå in på market ;( Så vi ska snart ringa 3. Sen ska Sandra,jag,Filippa och mamma åka in till stan! Så de ska bli kul. Hörs sen  hejdå<3

image description

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0