Första inlägg...

Hej!Nyss har jag gjort en hel kartong med bara kläder.Vi håller på att packar jätte mkt för vi håller på att flytta:D ni kan gå in på min förra blogg och kolla lite på bilderna på huset och hästgården:DJust nu sitter jag vid datan:DFilippa sover,pappa spelar wii och mamma och Sandra är i stallet.Sandra har hjälp mig med min FINA header:)Sandra har en lika fin.Gå in på  www.sandraenglunds.blogg.se och www.englllund.blogg.se så kan ni se mer:DD hejdå ha det bra!!<33



Detta var mitt första inlägg på min blogg http://emmaenglunds.blogg.se . Sriver ungefär såhär nu...


Egentligen skulle vi vart hemma vid 8 för att träningen slutade kanske halv 8. Men Tequila var inte så fräsch i vänster bak så vi åkte hem efter hon skrittat, trvat och sen skrittat av. Vi ska vänta lite och se. Men inget att oroa sig över. Strax blire besök hos duschen, sen kanske tidinst till imorrn, sen kanske tv sen natti natti. Så nice ;) Så ska väl hitta på nåt roliga(?) tidinst inlägg, vet inte så mycket vad man ska skriva men någonting iaf :)


Skillnad. Tycker inte det på dom här två inläggen, ,men kanske lite skillnad?


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0