Glömmer säga tack???

Alla vi som bor i Sverige är lyklit lottade. Vi får ha mat! Börja med det. Sen kommer de andra sakerna, hus,

kläder, eget rum och allt. Men har vi någonsin sagt tavk för ALLT vi har fått? Jag har inte sagt tack till alla saker

jag fått. Tänk om vi nu blir utan hus.. Vad gör vi då. Vissa av oss tänker JUST NU, när ni läser detta, men gusch

tänk lite realistist! Medan andra av hos kanske tänker, nej gud det vill jag inte! Jag är iallafall med dom som

tycker nej gud det vill jag inte! Asså men gusch tänk lite realistist, faktiskt så kan det hända. ALLTING i hela

världen är farligt, men inte så realistist, vissa saker är mer realistist än vissa andra saker.  T. ex  man kan gå ut

utanför dörren och bli skjuten, man kan ramla ner i ett hål i marken! Huset kan rasa det kan bli jordbävning, asså

allt kan hända. Så ävom om jag inte har en iphone elr nåt så är jag tack för det jag har. Kanske inte vissas så

mycket men ni ska veta att jag verkligen gör det. Älskar er pappa & mamma<3

image description

//Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

fint skrivet. Vi älskar dig också gumman <3 håll ut snart kommer det en BRA ponny till dig, vi lovar :)

2011-11-10 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0