Gråter på lektionen?!

Omg så pinsamt det var idag. Grät BOKSTAVLIGEN på lektionen. Vi kollade på film och Oscar och jag gjorde det vanliga (alltså klia varandra på ryggen) äsch men det är en sak vi gör när det är film time (y Iaf... Kollade på film. En jul film. Blev också lite julpyssel idaå också. Gick faktiskt till kyrkan idag och skulle fira första advent. Om ni undra jag och min familj är inte pingstväner! Men ahh. När vi kollade på filmen var det några människor so hänge en höna. Kunde inte kolla så jag blundade.  Eller dom hänga hönan runt fötterna sen kollade dom när den hänge där! Börja gråta då, as mycket. Då säger var lärare Edvin : Det är okej och gråta. Blev lite svart under ögonen, men tog bort det sen. U(sch vär jätte hemskt. Men sen säger dom "Hönan var ju redan död". Jag bah VAA?! Då säger Fredrik HAHA Emma grät i onödan XD Jag bah mmmm. Ha blev lite sur då;P



/Emma

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vilken film såg ni?:D

2011-11-25 @ 21:43:26
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!

sv: hur har din dag varit då?:D kram

2011-11-25 @ 23:24:22
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0