Hos killar jag gillar.

                                     

Mitt förhålande ska vara :

Det ska vara enkelt och super. Som det var för mig och Lukas. Allt var perfect när jag va tsm me han. Fast det ändrades och ändrades. Det tog så mycket tid med hästarna, kunde knappt ha en kille. För om jag är tsm me nån vill jag vara med honom ibland också. Och Lady han var ju verkligen mitt allt. Det var klart Lukas också, men nu satsat jag på hästarna till 110 % ! Nu kommer det antagligen en ny häst om 2-3 veckor som kallas pricken (ni får veta mer om namn och vem de är sen när den kommit).  Och nu kanske det går att ha ett förhållande mycket enklare, om jag nu kan styra upp mitt liv någon gång, men gillar inte någon.


 Killen ska vara :

Han ska helst vara översnäll mot alla. Vara nice mot mina kompisar familj o allt. Det är bara ett + ifall han ser bra ut också! Det är nu en kille som gillar mig och frågar på mig typ 24/7 men jag tycker verkligen det är coolt att han inte fegar ut så fort jag är i närheten av han elr om jag prtar med han. Han lyssnar och svarar. Är även inte "rädd" om han ser mig. Det är sånt som jag tycker är coolt! Ungefär nåt sånt. Ifall jag gör slut med nån så vill absolut inte jag att han typ inte vill veta av mig. Det ska typ lixom vara "Okej" Varför då :(" . Om han nu verkligen gillar mig skulle han vart ledsen. Många säger att en kille som jag gjorde slut med inte blev ledsen och de tyckte inte jag var så kul men ändå, han ska ju direkt inte gå runt och gråta och vara ledsen! Vet inte men killar gråter väl inte så ofta?! Och det är ju även kul iaf han frågar ifa man kanske vill göra nåt nån dag. Det skulle jag iaf bli glad av.



//Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0