Mormor & Göran är här nu :)

Mormor & Göran är här nu och dom har tagit med massa saker till Sandra mig o Filippa. Mamma har också fått en Gant tröja av dom. As shysst! Men ska strax ta kort på allt och visa. Är säkert sådär tjugo saker till mig... Nej men nästan! As bra saker också. precis sånt som man behöver, men bara inte haft tid o åka o hanlda ;) Snart ska dom åka :( Dom har iallfall stannat och ätit med oss ;) Jag tog det som vart kvar från igår på middagen. Det var as gott. Oxfilé och pasta i nån sås! Jammijammi! Sitter iallfall och bloggar och chattar med Kevin :) Roooligt! Men nu ska jag ner och snart säga hejdå till mormor & Göran. Ni får se ALLA saker snart då :)<3




Gammal bild! 

Usch kolla vad kort hår jag hade jämför med idag...



Inte så bra kanske men jajjaja ;)


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0