ROLIG SKOLDAG!

HAHAHaH! Världens bästa skol dag :D Eller?! 
Bråkade med en tjej idag och blev utelåst från lektionen!
Blev så jävla förbannad!

Asså, jag bråkade med en tjej för hon blev arg på mig för en sak...
Sen ville jag reda ut det med henne.
Men nej nej det ville ju inte hon.
Så hon gick iväg och jag kom försent till lektionen och blev ute låst!
Alla därinne skrek när jag knackade på " NEJ DOM FÅR INTE KOMMA IN"!!
Det var jag och en kompis.

Blev lite förbannad där!
Men jag bankade och sparakde på dörren.
Sen kom vår engelska lärare Lena ut och pratade med mig.
Men sen typ skrek jag "Om dom har så jävla mycket problem att jag sitter där inne och jobbar, kan jag ju fan jobba här ute"!
Lena bah: Mm okej.
Så jag och Alice jobbade där ute.

Innan Lena kom ringde jag mamma.
Men hon svarade inte.
Sen ringde hon och vi pratade.
Och då börja jag gråta ;s
Venne vrf?!
Men gjorde bara det.
Sen när jag pratade kom Fredrik ut och frågade vad som hade hänt, men han fick nt veta ;p
Men iförsig så visste han ju redan ;)
Och alla tyckte det var as kul och kolla på mig när jag grät :s
Och så öppnade dom dörren ochhöl på och dampa!

Sen ville mamma prata med Lena.
Så mamma ringde och dom pratade.
Men jag fick ju iaf min engelska bok så det var ju bra, då kunde jag iaf jobba!
Allt gick ju bra och så, men Alice tog mina skåp nycklar och jag fick stanna kvar efter lektionen för hon ville pratade med mig.
Men jaja hon gav dom till Sandra, för när jag kom ut så var redan bussarna där ;S
Missade ju iaf inte den.

Men det var ju min ROLIGA SKOLDAG!



//Emma


Kommentarer
Postat av: alma

läs gärna min blogg

2011-11-28 @ 16:29:39
URL: http://almaobelkhan.blogg.se/
Postat av: NoraBerg

älskling va fin! måste ses snart:*<3<3<3

2011-11-28 @ 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0