Suddasuddasuddasuddasuddasuddasuddasudda

Jag har lärt mig att inte ta nån skit från nån. Om nån gör det fine, jag bryr mig inte. Gjort denna sak nu och alla kommer undra och fråga, men ja det är mitt liv, jag gör vad jag vill. Kommer säkert blir den som alla pratar om i skolan, och den som Alice kommer fråga hela tiden XD<3 Men försök bara trycka ner mig, för det kommer aldrig funka! Nu har jag lärt mig och jag är säker på mig själv. Hoppas jag kommer komma ut ur det här nån gång, det har inte börjat än min jag känner på mig att du kommer säga till han, och han kommer säga till resten av världen
:( Imorrn kommer hela skolan veta det vet jag, så är det alltid när jag Emma Englund som kommer från Stockholm göra någonting. Det är bara säga så hela skolan vet och resten av världen, I dont care, men ni vet om ni retas för jag gjort detta som INGEN asså INGEN har ett skit om att göra förutom du då, ni kan ju bara låta mig och mitt liv vara för jag kommer ta mig ut genom det här, och försök inte bli kompis med mig igen kan jag säga er då! Och det är jag säker på!

Så lärt mig idag: Joo stå upp för dig sjäv var säker vad du gör och ta ingen skit från någon för då är som bara advensjuka!




Im diffrens but and?

Jag kanske vill vara så??

//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

tuff chey du är!

2011-11-09 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0