Vad är svåraste i livet...

Det svåraste i livet. Det är enkelt att välja ut.


                                                           Kärlek och vänskap.

Vad har man i livet om man inte har kärlek elr vänskap. Då måste det inte gå så bra i livet tror jag! 



 



Vänskap

Hur vet jag om en kompis är en riktig kompis eller bara en låtsas kompis?



Om jag ska svara helt ärligt, så kan jag inte veta. Nu när jag bråkade med en tjej sa han till mig att hon bara är en "låtsas" komipis. Det är sjukt svårt att verkligen veta. Men när jag känner mig lite tryggare med kompisar och det är äldre oftas, så vet jag att dom finns där och inte är "låtsas kompisar". Fast jag är inte 100 % Men iaf 90 %. Det jag helst vill ha av vänskap och kärlek är väsnkap. För då kan jag va vän med min vän och älska den<3

//Emma


Kommentarer
Postat av: elsa

håller med dej!

2011-11-22 @ 19:33:56
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0