Vänner<3

.... Närmaste vännen : Tilda, Annie och Frida (familjen släkten)

..... Vännen som är mest likt mig: Tilda

.... Vem gillar jag mest: Gillar alla lika mycket!

... Vem är jag med mest i skolan: Frida & Annie

.... Vem är jag mest med hemma: Annie

.... Vad gillar jag just hos dig:

Tilda: Att du inte låter mig typ göra vad jag vill med dig, du bestämmer lika mycket som jag så ingen bestämmer över den andre vad man ska göra, de e starkt!

Annie: Du är en otroligt vacker vän. Helt underbar, rolig och söt! Gillar ditt skratt! Så underbart<3

Ebba: Du är en av mina närmaste vänner också. Var super i 3-4 då du och jag och Marie var ibland, det var super kul!

Frida: Jag tycker du ska bli lite starkare som person. Så du inte gör allt nån säger, utan säger nej om du verkligen inte vill det. Inte bara "aha okeej"! Utan säg till om det är något du inte vill, så kommer allt gå bättre<3

.... Vad skulle jag vilja göra med dig ifall jag fick göra vad jag ville: Krama alla mina vänner ;)

.... Vem har snyggast hår: Ebba

.... Snyggaste kläderna: Sandra

.... Finaste ögonen: Emma XD

...Roligaste minerna: Annie. Frida, Sandra, Ebba, Maria, Tilda, Jennifer (familjen släkten)

...Roligaste och va med:

Alla mina vänner är olika i sig så det beror på vem man vill va med och om man kan hitta på något roligt hela tiden med den<3


//Emma

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej vill du bli länkad i min blogg? Du behöver bara göra de som står här: http://eemma.se/2011/november/min-facebook-sida-gilla-den-sa-gor-ni-mig.html#comment kram sötis :D

2011-11-16 @ 18:52:33
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0