Hemma och chillar

Just nu chillar jag lite. Precis gjort engelska läxan, och gissa om jag tyckte det var kul -.- Nja lite, ska lägga mig typ nu. Ska vara i topform imorrn, HAHAHAHAHh elr ;P Men ska lägga mig lite tidigare och INTE kolla på film så länge, elr Disney chanel ;)

Lady skulle skos i Sickelsta idag, och det gick kanon, super snäll hon var, min lilla ängel. Älskar henne mest<3 Imorrn ska hon vila, och Tequila oxå :* Så det ska inte bli att rida imorrn, fixa stallet och typ kanske smörja sakerna elr något sånt.

Imorrn ska mamma åka iväg med jobbet till Götebrog ;( Kommer sakna henne, hon åker imorrn och kommer hem på torsdag. Hon är ju inte borta länge men skitsamma, kommer sakna världensbästa mamma iallfall. Hon kommer oxå alltid hem med något. Förra gången vare en såndär grännastång, elr vad man ska kalla det.  Aja, hörs imorrn Puss på er nattinatti<3



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0