Hemma själv...

Är hemma själv nu och har städat och gått en runda med Bandit.

Allt började såhär...

Nä sokoja bah, men såhär...

Sandra och mamma och Filippa är iväg för Sandra provar en ny D-ponny. Hon ska provrida den idag, och jag ville inte hänga med så jag är hemma själv med Bandit. Har städat och slappat lite. Gått en runda med Bandit, som tog en halvtimme. Vi kallar den för Timmy rundan xd Men fråga inte... När vi gick förbi där var det tre st hundar som började dampa och källde som jag vet inte vad... Så Bandit började skälla på dom och jag sa till Bandit men jaa sen kom ägaren till hundarna och ropade på dom så då kom hundarna till henne och allt skällande slutade :) Var lite roligt faktiskt, alla började dampa på varandra ;p Sen gick vi iaf hem och jag gick till datan, och Bandit solar (wtf?). Det är lite sol inne så han ligger där och njuter ;p Ska ner och kolla lite mer tv :) Sen typ inge mer, skulle typ va med Annie idag elr nåt, elr min pojkvän Gabriel :) Så japp, hörs sen, tidinst kommer kl 3 kanske gör nåt tidigare ;)



PS: Min mobil har damp och inte vill sätta på sig, och har inte pengar, får det imorrn ;)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma Ponnyryttare<3

Svar: Taaack<33

2011-10-31 @ 12:16:08
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: HaMmArN^^^^

Söt!:D<3<3

2011-11-02 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0