Locklocklock





Kolla mina fina nya kläder! Eller ja jag tycker dom är AS snygga! Kommer ha dom imorrn, så ni i skolan kommer se mig med dom, plus, en ny mössa, och en stjal :D Likelikelike. Jag fyllde år i söndags, och då firade Lotta Engberg mig och MASSA andra främlingar, som sjöng för mig. Och ni ska veta han som filma (filmnisse) filmade till tv4 och han filmade mig mer än 50 gånger ;o Han kan fram och interjuvade mig vad jag hade köpt och ibland när det var allsång, skrek han SJÖNG NU EMMA! Så jag satt där och typ skrek XD Skit kul vare iallfall. Fick lite mer saker men det kommer sen, fick en film av mormor, Freaky friday, så ska kolla på den snart, typ om 10-20 minuter. Yes, ska göra lite tidinställta tills imorrn, och såntdär kul ;) Men vi hörs sen <3

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sepideh

OMG ! Tv4? vilket pogram kommer filmen visas up på ? :) <33333

2011-10-13 @ 07:52:55
URL: http://sseepideh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0