Me-Emma

Min blogg får bra statestik när jag bloggar mycket.
Det här bli mitt 10:nde inlägg idag, asså för Idag!!
Brukar ibland göra 3 inlägg och då har amn inte good statestik.

Jag kan gärna "skryta" för min blogg.
Kanske inte på just det viset men typ om någon säger kolla min blogg jag har 3 stycken som läser, då kan jag typ gärna säga ahh okej jag har iallfall 20.
Ungefär så.
Mitt högsta statestik är 32 stycken.
Så japp nu är jag ärlig!


       Varför just jag är den enda av min sort.

Det är för att det finns knappt någon som "vågar" göra samma saker som mig.
Jag kan vara HUR pinsam som helst!
Jag är Emma och är den anda av min stort.
Jag har dom som är ganska lika mig, men nopnop inte som miig!
Förut när vi skulle köpa mellis i skolan gick jag och mina bästisar, gick in på ICA och köpte en manafruite, men det finns ingen sked så jag gick in där brevid till pizzaresturangen och fråga har ni en plast sked, men det hade dom inte, så då frågade jag Kan jag TA en VAnlig Sked. Dom bah neeeee!
Så jag gick därifrån sur!
Så jag är nog den enda ifrån min sort ;)

image description

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0