men blö på dig Annie, för du åker... ;p

Hellu. Om ni undrar vart jag vart så har jag vart med Annie. Vart med henne idag igen, kunde inte motstå! Och vi ska kanske göra en liten grej, men isf så får ni veta det sen när vi händer... Imorrn kanske vi är, kanske inte det beror på...

Imorrn kommer Sandra hem tidigt så hon gör stallet, sen rider väl hon som vanligt... BÖHÖ jag saknar min häst, och att få rida :P Men ändå lite skönt.

Jag och Annie måste va MYCKET för att vi ska kunna göra den här saken :P Så inte mycket bloggning, men nåt bloggning blire klart<3

Har inge tankar elr humör, har blivit en Zombie sen Annie åkte hem... 1 TIMME SEN ;OO Men vi ses imorrn igen ;3



This is me ;)<3

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0