Sitter i bilen

Hejhej. Just nu sitter jag i bilen. Framme vid tävlingen väldigt tidigt. Mamma har räknat lite fel så att vi blir väldigt tidig, ätit i bilen och stannat vi statoil och köpt Loka. Vi är framme ungefär klockan halv tio. Jag ska inte tävla nåt. Bara Sandra och hon ska tävla på Tequila . Dom ska debutera sin först LA. Hoppas det går bra. Sandra och jag har kört hängagubbe några gånger och så har vi lyssnat på musik.


Tänk att imorrn sitter jag på bussen på väg till Stockholm och kommer hem till mormor. Idag ska jag ringa henne och prata och se vad som händer och så.
Kommer knappt göra
Några inlägg medans jag är i kanarieörna. Men nu måste jag gå hejdå

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0