Tisdag:

Vakna tidigt för att inte missa flyget till Kanarieörna, bara stiga upp tänkte jag, och det gick väl bra. Inte så trött som jag trodde. När jag inte var klar men nästan hörde jag mormor säga "Taxin kommer om 5 minuter" jag bah shiit! Så ja, jag byte bagage till min rosa svea väska och sen åkte vi. Taxin stod där och väntade, och vi körde lite fel men jajajajaj skit it ;p När vi var framme vid arlanda gick vi in och chakade in. OCH NI SKA VETA HUR LÄSKIGT DET VAR DÄR! Det var en kille/gubbe som gick runt med en mask och en peruk. Och masken var inte rolig, den var LÄSKIG! Så han gick runt där, och sa hej till en ung kille som satt där med sina kompisar på en bänk. Men sen tog han av sig masken och peruken, och då kände han den där killen då! Och det var inte kul jag tänkte typ, SHIIT tänk ifa han åker samma plan som oss ;o De var inte kul! Iaf, sen gick dit vi skulle. Kolla i affärer och köpte en tiding till mig och en MM påse. As gott. Vi gick på flyget, och började flyga. Tog lite kort, lyssnade på musik, och bara tog det lugnt. När vi var frame hämtade vi väskorna sen fick vi åka buss i ungefär sådär 30 minuter. När vi var frame så var inte vårt rum färdigt så vi tog en drink. När vårt rum var klart så japp, då böt vi om till badkläder och badade. Och på kvällen gick vi till en scen som hete Coco loco, som betyder konstiga kokosnöten. Och sen åt vi där.<3

Det var tisdgaen :D

/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0