vart bra...

... idag. Nästan första gången jag är med hela hästävlingen ;o Det visste ni kanske inte?


 När jag var mindre och vi bode i stockholm så hatade jag hästar! Jag höl på att spy när man gick in i stallet, så mamma trodde verkligen inte att det skulle bli en häst människa av mig. Men efter ett tag började jag vara med i stallet, och sen började jag rida. Så det gick jätte bra. Red kanske 1 gång i veckan, ibland varanan vecka. Var hellre med kompisar förut. Men nu, nu har jag en egen häst som heter Lady och är 12 år. Sjukt! Förra året red jag knappt, det här året tävlar jag ;o Så asså jag har lärt mig sjukt mycket under dom åren som gått, typ ett år elr nåt. Så japp, men nu älskar jag hästar,horse in my <3



Idag har det vart jätte kul. Träffade Wilma där. Det var jätte kul att äntligen träffa henne. Så vi var lite, hon är lika många år som Sandra, och det är Sandras bästis men jaa men kompis! (: Så vi tre var ibland. Vi gjorde iordning hennes häst Unita, som är 12 år också, den är ett russ tror jag. Super gullig! Tog kort på henne när hon red LA ska ladda upp dom på fb och kan kanske ladda upp dom här på bloggen. Tog kort på Sandra också. Det gick super med henne och Tequila. Första klassen LB gick det jätte bra. Hon kom 8:a av 21 och det var 6 st placerade, men hon var såkart jätte nöjd. Sen andra klassen LA gick det lite sådär, men ändå HELT okej! Petade ner 5 hinder och fick 16 fel.... Men det var faktiskt okej, det var hennes första LA på henne. Hon var lite för stark, och lyssnade inte bakåt så bra. Det är bettet som inte år så bra! Så det var mycket därför.

image description

/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-02 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0