5 minuters kola done!

Har gjort 5 minuters kola med sandra, och de var jätte gött <3
Sen kollat lite på robinson, sen ta´t de lugnt.
Imorrn på skolan är det skolfoto och ridingen blir det rida ut?
Jag tror Sandra sa nåt om de.
Så det blir någ rida ut.
Kläder imorrn då?
De vet jag inte men det blir väl nåt fint?
Kan väl kasnke ha outfits på bloggen?

VAD TYCKER DU?

Kommentera ;)
I know you is best on it! :D
Så klara ni att göra det tills imorrn.
Om det blir över 5 kommentarer innan skolan gör jag de då + vissar nytt i garderoben som jag fått av Sandra, vem vet kanske cp kläder, snygga kläder, tönt kläder elr okej kläder ;)
Men om det bli 10 stycken när jag kommer hem.
Så visar jag ännu mer snygga outfits.

SÅ KOM IGEN NU SO SHAKE THE BODY EHHHHHH!<3



/Emma

Kommentarer
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Outfits vill vi haaa!

2011-09-01 @ 22:24:22
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/
Postat av: det du!

outfit!

2011-09-02 @ 08:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0