ÅHH jag blir så trött när man glömmar ladda upp inlägg :£

Jag har gjort ett inlägg innan jag gick ut till stallet (när jag kom hem från skolan) men jag hade glömt och ladda upp det @
Snacka om arg asså!
Menmen!
Snart blire samma fredag kväll som det alltid vart, fast en sak saknas...
Och de har inte vart mykke kommentarer ;(
Ni som är så duktiga på de!?
Menmen, så jag ska göra ett inlägg om 5 saningar om mig.
Ska lägga mig super tidigt idag för att gå upp imorrn super tidigt.
Så blir kanske ett två inlägg till den har kvällen?
Och imorrn blire ingen bloggning fören jag är hemma och gjort klart ALLTING!
Så det kan bli sent på kvällen?
Eller tidigt på kvällen ;)
Men sen ska ju jag också rida Pontus imorrn, för sista gången ;(
Men han kanske ska komma tillbaka sen när han är lilte mer inriden, sen ska jag tävls honom inom hoppning :D
Hoppas verkligen det, elr så blir det nån annan tjej ;((((((((((((((
Hoppas, och tror iaf inte det!*D
                                         *
Vi ses snart igen, så tjabye ;)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-09-02 @ 21:07:32
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0