bio...

Skulle bli bra upptadering idag, men trärtom nu ;/ För att jag åker iväg på bio kanske någon stans vid halv tre, sen kollar jag,Ida och Sandra på filmen jag Saknar dig. Det handlar om en tjej som har förlorat sin tviling och nu så ska hon "visa" hur man överlever elr nåt sånt. Vi kollade på trilern (sandra och jag) och den var faktiskt rätt så bra! =) Så den filmen blir det idag. Är i två timmar så kommer väl hem vid halv sex elr fem? Någonstans där iallfall. Hinner inte göra tidinst idag tror jag, ska ut och fixa stallet nu och allting. Ska kanske ut och gå med Lady elr nåt? Tänkte göra ett videinlägg med Sandra webb ptrogram funkar typ inte så att det går tyvär inte ;/ Jag låter jus om jag vet inte vad... Jaa lite halv bra sådär, men inte för sjuk för att gå på bio ;) Antingen ses vi innan vi går på bio elr efter vi går på bio, det beror på. Men vi får väl höras sen antar jag! Hejjjdå<3



/Emma

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heeeej! Lust att följa varandra via bloglovin?:) kram

2011-09-18 @ 14:09:57
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0