Gomorron alla söta!

Hejsvejs!

Steg upp ur min älsklingsäng för ungefär en och en halvtimme sedan.
Bara chillat vart med filippa kollat på film och lite sånt.
Idag har Sandra laddat kameran så ajg tror att pappa skulle foto idag.
Just nu är han iväg men han kommer snart och Sandra och jag ska väl fixa stallet.

Idag blire typ anars att vi ska göra iodning saker tills imorrn.
Imorrn åker jag,Ida,mamma och Sandra iväg på en pay and jump!
Det ska bli skit good.
Ida och jag ska bara tävla Sandra kommer dit och hjälper Ida och mamma kommer väl mest hjälpa mig.
Sådet händer imorrn :)



Jag svarar väl inte alla så bra på fb?
Men det är så att flera stycken, typ 15 elr nåt brukar börja chatta med mig! :s
Så ibland orkar jag inte svara på alla.
Men oftas gör ju jag faktiskt det.
Så ni vet, elr så har jag glömt att logga ut, elr att bara gått ut och gjort nåt elr så!
So you know! :)



Tänk att imorn ska JAG tävla på min häst, som är lixom en SM häst.
När jag tänker på det så blir jag lite chokad.
Asså jag, jag den dära som bara hoppar små klasser, jag den dära som ar långa tyglar, får ha en SM häst!
Det känss helt otroligt.
Men hon lär mig, och kommer lära mig super mycket, svänga snävt, hålla tillbaka henne när bi ska hoppa (hindret kommer) och att va bestämmd.
Så allt det här kommer 1 häst lära mig.
Har typ 2 år kvar på henne, B-ponny så jag kommer lära mig super mycket.
Redan Pontus har lärt med en hel del.
Typ att jag ska håla balansen när typ hästen blir rädd och slänger sig, elr när man hoppar upp så måste man hålla i hästen så den inte går iväg xd
NÄr jag skulle rida Pontus, det var dan innan han åkte, så var det jätte kul!
För när jag skulle hoppa upp så började han typ galippera i en ring och sen så höll han på att bocka och lite sånt.
Han är verkligen en busig liten pownie!


/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0