GUD VAD VECKAN...

har vart bra och gått skit fort! :o  Igår kunde jag knappt tänka mig att det var torsdag och det skulle bli fredag idag. Vecken har ju gått skita forta. Men det ska bli SÅ skönt med helg ändå, och imorrn TAGGAR JAG TILL TÄVLING. Fett nice det ska gå säger jag bara! Tänka på samma sak som alltid ;) Kanske tilloch med VINNA! Får hopas på det bästa. Har vart taggad hela veckan och imorrn är det äntligen! Så juuuuup!

Idag är jag en glad tjej med två fina tofsar XD Så fin jag är ;) Känner på mig att den här fredagen kommer bli ett stort fett GOOD! Hinner tyvär inte gå på The rock idag :/ Men ni får tyvär klara er utan mig, ni på The rock! ;p Jag hinner inte får ska fixa alla sakerna och hålla på i stallet. Har vart ute och gjort klart allt i stallet och tagit in hästarna, tagit av dom täckerna och borstat Tessa! :) Så Tessa är också söt och fin idag! Lady coh Tequila är också glada... Eller ja en av dom ;) När jag kockat klart la jag in ny torv till Lady och hon rullade sig två gången på raken! ;) Så det är ju bra. Men vilcken chill fredag det ska bli idga alltså! Bara inte göra mycket. Ska rida Lady med Sandra om en stund så det ska jag göra sen typ inte alls mycket mer. TV, datan och familjen<3 Det är det jag gör idag iallfall.




Världens finaste häst. Iallfall min drömbild. Kasnke kommer kamerna tas med till tävlingen, vem vet ;) Så kasnke det blir lite mer fina kort då!

Nu ska jag byta om och rida med Sandra så vi hörs sen ;)<3

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0