huuuuuuuuuuuuuuuuuubuuuuu!

Huuu! Inget har hänt mer under dagen. Har ätit någonting som pappi gjort :S Var typ bacon sås och spaghetti med vitlöks bröd elr nåt! Sandra tog bilder när jag red igår, tror jag de var! ;P Men jar hittar lixom inte min mobil elr nåt. Men ska leta sen ska jag fråga Sandra ifall hon kanske kan ta kort on me? Men ska bara leta efter lite saker.

Och jag hoppas du snart mår bättre Lukas, saknar dig<3 Japp han var sjuk idag och jag saknar honom! :(<3 Men vi ses imorrn på the rock HOPPAS JAG!<3 Och några mer underbara people kommer till The rock<3 Nu ska jag leta byta om sen picture, och efter de.... Då ja då blir det att jag lägger upp det här, on the blog!



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0