Ida-popcorn film :)

Jupps! Har vart hos ida och kollat på film. Hannah Montana the movie. Even fast jag inte tycker om henne tycker jag om filmen. Sen gjorde Ida och jag popcorn och jag tog en orange och hon en cola. Sen satt vi där och mysde<3 Det var skit nice. Kanske borde göra de ibland med henne/sandra bara sitta och mysa och ta det lugnt med vänner/syskon/famlij. Skönt... Egentiligen skulle jag åka hem nu, men asså ah det regnade och så...
Imorrn ska ajg på trippeldejt elr bara med Lukas. Så att kommer inte blogga mycket, aksnke som idag elr nåt. Så önska mig lycka till på min första dejt elr trippeldejt ;)!



PS: Håller på med en video om MIG! ;)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0