Idag blire skolfoto XD

Hejhej!

       Har ätit frukost nu och lite sånt, sminkat mig och tagit på mig kläder.
       Men de va en kille som hade en fråga som jag bara ska svara lite snabbt på ;)





         Tobbe:       

Hej! tycker du de är snyggt med killar i puma shorts?


Svar: Alltså de speller igen roll vad killar har för kläder för jag gillar killar som dom e inte vad som har för kläder på sig :) Men visst det är skit snyggt med Pumo shorts så varför inte att killar ska ha de? Men det är ju kill shorts men dom är ju fan ass bra och sköna :D
Tack för kommentaren :) /Emma


Idag ska jag väl kanske hoppa med Lady sa mamma när jag åt frukost.
Eller de får vi se vikken tid jag kommer hem...
Så jag hoppas hon kommer till en bra tid så jag kan få hoppa :)
Ska öva på omhoppningsvängar och hoppa snett ;)
Så jag hoppas de går bra iaf!

Det gick inte så bra med kommentarena :(
Menmen iaf ;)
Nu ska jag gå och släppa ut hästarna så vi ses ;)<3
TIDINST KOMMER KLOCKAN 10



/Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0