jag är uppe :?

Nu är jag uppe, gick typ upp för tio minuter sedan. Usch idga mår jag INGE bra! Snorig och hes ont i halsen coh slem i halsen ;o Så jag får väl känna efter hur det är imorrn. Idag tror jag hästarna får en vilo dag, dom var ju bara för bäst igår! Mer som ska göras idag...? Jag tror det inte är något, men tidinst blire iallafall idag kan jag lova! ;)




Saker som jag måste/vill ha: Det är först helt klart en one piece! Dom ser så sjukr sköna ut, coh ajg skulle typ ha dom i skolan och sen bara hemma, typ när man ska slappa elr bara kolla på film. Riktigt mysiga! Eller en ziperallgår ju också bra, bara det är en sån där dräkt! Jag vill klart också ha en iphone. Dom är riktigt najsiga! Så jag vill absolut också ha en sån, sen finns det massa klder som jag måste/vill ha!



 

 

Saker som jag blir arg på: Det är massor av saker! T.x.e bråk mobbning och sånt. Eller slagsmål... Men asså det är ju ALLTID någon som börjar ett bråk, man kan ju inte direkt bara få ett dampryck ha slå till den andra :/ För då är det ju den som började, elr världskrig, det är också ett stort ogilla! OM ett land börjar bråka med den andre så behöver man inte hålla på att härmas ;( Eller göra "tillbaka". Klart alla gör väl det någon gång? Men alla börjar ju dirket inte skjuta varandra elr döda varandra. Nu i Afrika är det ju MÅNGA som svälter ihjäl. Och det kan ju jag också bli arg på! Asså dumma regn xd Om det skulle regna så skulle inte så många miljoner drabbas! Kanske bara några hundratusen... Okej det är ju också superduper dåligt, men kasnke lite bättre iallafall! Så sna små saker kan jag lätt blli arg på!


Saker som jag tycker är bra:  Det är faktiskt också många saker! Typ dom som INTE härmas elr nåt sånt. Jag gör ju det också ibland såklart men om den andra skjuter en som t.x.e står bredvid mig så skjuter ju jag inte han, och sånt tycker jag är coolt. Dom som säger imot och inte gör som den andre säger. Det har jag mycket respekt för! Det är coolt att våga säga imot, man ska inte bli kaxig och så men när man inte vill ska man säga ifrån. Jag tycker det är lite synd om dom som inte vågar göra det! Jag undrar då hur det blir när man blir stor? Kanske inte så bra elr? Menmen det är ju doms liv och jag orkar inte hacka på alla. Men jag kanske känner några så då kan man väl hjälpa dom när dom blir stora? ^^D

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0