Kanarieöarna :)

Jaa ni... Jag åker till kanarieöarna på måndag, och kommer hem på söndag tror jag, elr måndag. Fyller år på lördag. Innan mamma åkte idag så skulle Sandra skriva en lista som vi ville ha innan vi åkte.
Jag ville ha t.e.x hårspännen, tiaghts och jaa lite sånt, och de som vi inte vill ha ska mamma lämna tillbaks.

 Men jag tror det kommer bli NÅGRA tidinst elr så bloggar jag inte, vet inte om jag ska ha gästbloggare elr inte. Tror inte de men jaa får se. Jag vill inte direkt tänka så mycket på bloggen när man ligger och solar och badar. Eller  tar jag bort bloggen medans... Neee tror inte de va! ;) Men inte mycket bloggning iallafall, tror typ det fins datorer och lånag elr nåt sånt. 

Sandra och jag vill inte ta med den stora Nikon kameran, och vi har ingen liten, så vi två kommer få låna mormor lilla digital kamera. Tror att det finns en sladd till din in till datan, så då kommer vi låna kameran och ta med den hem. Fast vet inte... 

Sandra och mormor har pratat i telefon. Typ förra veckan elr nåt. Så dom två har bestämmt något jag vet inte ,) Men dom två vet. Kolla på Sandras blogg www.sandranegluund.blogg.se <3 Där kan ni nog se lite mer och så...
 

 
                                 
                                                          Kläder idag:

Min nya tröja som mamma köpte i vingåker aoutlet.
• Ett par tjocka tiaghts och shorts
• Hello Kitty strumpor
• En tröja som är lite gåra aktig som jag har under den nya tröjan.


 

                                                         
Lite kläder saker jag kommer ta med:

Typ 2 par shorts elr 3
• Linnen
• Min nya tröja ;)
• Kläningar
• Smink
• Underkläder
• Telefon kanske
• Godis ;)
• Nagelack?
• Lång armade tröjor
• BIKINI (kanske får en ny idag elr nåt)
• Smycken

Det är väl lite jag kommer ta med till kanarieörna, nu måste jag till skolan hejdå<3





¨

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0