Now you gone...

but I will always love you. Whatever happens, it will be you and me against the world! You know that. But now you have gone but I will make at least three times a week and see how you feel and about your new ägarehar ridden on you and what you have done then! I know we both can do this, it is difficult from the start, but you know I will always love you and you will always be with me in my heart. I LOVE YOU NOW AND forever, I hold my ANGEL LOCKED IN MY HEART!

men jag kommer alltid älska dig. Vad som än händer så kommer det vara du och jag mot världen! Det vet du. Men nu har du åkt men jag kommer ringa minst tre gånger i veckan och kolla hur du mår och om dina nya ägarehar ridit på dig och vad ni har gjort då! Jag vet att vi båda fixar det här, det är svårt från början, men du vet ju att jag alltid kommer älska dig och du kommer alltid vara med mig i mitt hjärta. JAG ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID, JAG HÅLLER MIN ÄNGEL LÅST I MITT HJÄRTA!


/Emma/Pontus<3


Kommentarer
Postat av: Moa (: ♥

Stackars , hästar är underbara. världens finaste djuuuur ! ♥

2011-09-06 @ 20:14:59
URL: http://ddixiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0