Rid pass för sandra-check!

Inne efter ett helt okay rid pass! Vart ute och gjort stallet när jag kom hem, tog in hästarna och byte täcken och borstade dom. Helt good med det. Sen kom Sandra hem vi gick in, och väntade lite på Ida. Gick ut och Sandra satt bara på Tequila och jag och Ida jaa, vi red ;)

 Sandra tränade oss och det gick super! Jätte bra. Eller ja till slut. Mina j*drans galoppfatningar. HATEHATEHATE! Sitter framåtlutade och helt kapong! Så det blir ett MÅSTE träna på sak, emn mina stigbyglar var helt förkota, elr ja typ ett hål elr nåt :P Ida tränade på Lydnad tror jag elr nåt sånt ( hennes blogg häääääär ). (skrev fel skulle INTE va hopppass idag utan bara vanligt ;) )

Sen strax ska jag var SUPER DUKTIG TJEJ!! :o Jag ska fixa HELA rummet. Ta ut och ränsa mina kläder! Dutig tjej elr vad ;)? Elr kanske ska baka får se ;P Men vi hörs sen då PUSS ;*





You fuk*ng perfect to me<3

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0