Svar på frågor!

Wilma:
Hur många hästar har du ridit??

Vad gjorde så att du började rida??

Gillar du min blogg??

Svar: Jag har ridit kanske 5, Snowdrop,Piztage,Tequila,Lady och Pontus! :)
Sandra (min stora syrra) har ju ridit jätte länge sen började jag också med det!
Ahh det gör jag, tycker den är jtte fin och rolig! :)


Anonym:
har ni mycket läxor, hur många ponnis har du?

Svar: nej vi har faktiskt inga läxor, och det tycker jag faktiskt är jätte dåligt :/
Jag har ju 1 ponny, men min syrra har en, och minlilla syrra har en :)




albin:
gör slut med rikard och bli ihop med lukas

Svar: It´s done! (:


sepideh
Hur kan man vara s underbar som du ? :) <3

Svar: Jaouu du?! Det vet jag inte, hur kan vara vara så bäst som du e? ;)<3


Japp det var frågorna.
Nu ska jag gå o lägga mig, är ju skit trött efter The rock och allting...


/Emma

Kommentarer
Postat av: ida sandberg johansson

SV; Ja gör gärna det xD

Skriv dit gästblogginlägg och skiva till min hotmail så lägger jag ut det sedan xD

2011-09-10 @ 10:42:46
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0