The rock now<3

Okey.
Det är fredag=helg.
Jag gör saker ni göra saker.
Men den HÄRA fredagen och säker massa andra fredagar åker jag iväg på en liten fest elr vad man ska kalla de ;)
Jag kommer var där typ till 8 elr nåt sånt.
Hinner inte göra tidinst (asså hur jag ser ut) får se om jag orkar göra det sen...
Men idag ska ju jag svara på frågorna :D
Så det är ju nåt extra idag.
jauoo!

Utanför festen som heter The rock träffar jag Moa och Evelina och vi ska hänga lite.
Venne men Moa sa att vi ska till nån kiosk och handa POWER KING!
Ahh och de måste jag ju också göra XD

Dom som inte vet vad man gör där...
Men typ bara pratar och umgås med vänner och kompisar.
Sen kan man köra lite lekar och allt möljigt, jag hörde att man kunde köra biljard.
Så vi får väl se vad jag gör idag.

Min mobil kommer hänga med...
Och ni vet vad de inebär!
Mycket bilder, ifa jag nu kommer ihåg.
Men yupp.
Nu måste jag dra, ska cykla till The rock, och det ligger vid en kyrka.
Pingst kyrkan tror jag :/
Men min mobil är laddad, jag är iordning, jag är taggad, och jag drar nu! ;)
Ses<3



/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0