tyvärr...

Jag har inte så mycket tid. Ska gå om tio minuter och jag ska hinna blogga och göra lite mer saker. Hinner tyvärr inte göra tidinst så jag får berätta när jag kommer hem vad som hände igår och så.

Idag ska ju jag träna för Sandra. Jätte bra! Kanske ska öva på galopp fatningar för jag är super dålig på det. När jag ska göra det är det typ ta fram ena benet bak med andra och smaka så börjar Lady galoppera. Neee knappast va?! Man måste va rätt så duktig på att rida Lady! Men allting annat sitter som en smäck! Och det tycker jag är jätte bra. Jag själv vill ablolut inte vilja ha en annan ponny. När Pontus såldes skulle vi ju köpa en ny till mig, men jag ville ha kvar Lady. Hon den dära som kan PUSSAS!! ;) Och det är +++++++++ :D Fast även om hon inte skulle kunna göra det så skulle han vara bäst ändå!

HOPPTRÄNING FÖR SAAAAAAAAAAAANDRA TAGGAD!




/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0